@_@

@_@

  • ۰
  • ۰

تک بیت...

هرکس بر این لباس عزا طعنه می زند / فردا برای یک نخ آن هم، اسیر ماست

.

چون طفل که از خوردن داروست پریشان / با دوسـت پریشانم و بی دوسـت پریشان

.

بـا دوســت بگوییـد کـه دیـگــر نکنــد نـاز / ما را هوس ناز کشیدن به جهان نیست

.

دانی چرا کنند نهان گنج زیر خـاک؟ / یعنی که خاک بر سر اسباب دنیوی

.

من رشــته ی محـبـتِ تـو،پاره مـی کـنـم / شـایـد گـره خورَد،بـه تـو نـزدیـک تـر شوم

.

بـایـــد وســط هفــته بیــــایی آقــــــا / دیریست که جمعه های ما تعطیل است

.

من بی‌تو... مگر... مگر منی بی‌تو هست / از زنـدگی بــدون تـو، شستم دسـت
می‌خواستم از دست خودم بگریزم / مرگ آمد و بند کفشهایم را، بست

.

از جان، طمع بریدن آسان بـود و لیـکن / از دوستان جانی، مشکل توان بریدن

.

نگاه به کار مفیدم، کَس نمی‌کند
هزار دیده منتظر یک اشتباه من است
...
.
جویند همه هلال و من، ابرویت
گیرند همه روزه و من، گیسویت

از جمله ی این دوازده ماه تمام
یک ماه مبارک است، آن هم رویت
...
.
هر چند که خسته ایم ازین حال، نیا
شرمنده اگر ندارد اشکال، نیا

ما خط تمام نامه هامان، کوفیست
آقای گلم زبان من لال، نیا
...
.
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی
کی بود؟ کجا رفت؟ چرا بود؟ چرا نیست؟
...
.
اگر پند خردمندان به شیرینی نیاموزی
فلک آن پند را روزی، به تلخی ات بیاموزد
صائب
.
روز اول که به استاد سپردند مرا
دیگران را خِرَد آموخت مرا مجنون کرد
...
.





  • ۹۴/۰۴/۱۷
  • Armadillo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">