@_@

@_@

  • ۰
  • ۰

من دختر شیرین سخن دوره ی قاجار
تو پست مدرنی و  مضامین دل آزار

من اهل دل و چای هل و لعل نگارم
تو اهل شب و شعر سپید و لب سیگار


من فلسفه ی عشقم و اشراقی محضم
تو عقلگرا چون  رنه و نیچه و ادگار

من پنجره ای رو به غزل...خواجه ی شیراز
تو سخت ،  پر از خشتی و مانند به دیوار

با این همه عاشق شده ام دست خودم نیست
من  دختر  شیرین  سخن  دوره ی  قاجار


زهرا اقبالی



جامانده ایم و شرح دل ما خجالت است
زائرشدن، پیاده، یقینا سعادت است...
ویزا، بلیط، سهم رفیقان و سهم من
آری فقط پیامک "هستم بیادت" است...

#فاطمه_سادات_مظلومی

نیستی! روز و شبم سخت بهم میریزد
بدبیاری لحظاتیست که بد بی یاری ...

#محدثه_رضایی


یک قدم آمدی به سمت جلو
یک قدم خواستم عقب بروم
من به فکر جهاد با نفسم ...
تو به فکر جهاد فرهنگی...

#بشری_صاحبی

فرهاد من بودی و شیرین جان سپردم
وقتی که با لیلی به سر بردی شبت را

#ح_زهرا_اقبالی

  • ۹۴/۰۲/۲۵
  • Armadillo

نظرات (۱)

سلام
زیبا بود
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">